`Rozdział 14` - Łzy bezradności

Any wyszła na zewnątrz. Świeże powietrze dobrze jej zrobiło. Spostrzegła Maxera siedzącego na chodniku. To był ich nawyk z dzieciństwa, siadanie na chodniku, oboje to lubili i pomimo wieku nie rezygnowali z tego. Podeszła do chłopaka i usłyszała ciche chlipanie.
-Maxer, kochanie, czy Ty, czy Ty….
-Nie, nie, wydaje Ci się – przerwał jej.
Tak, faktycznie Maxer płakał. Czemu? Płakał bo dobijała go bezradność. Niby syn wielkiej szychy a nie może nic zrobić. Płakał bo Jego Any, Jego ukochana Any została skrzywdzona w najokrutniejszy sposób. To było ponad wszystkie siły Maxera.
Any usiadła obok Niego i wtuliła się w Jego ramiona. Poczuła się bezpiecznej. Any widziała łzy u Maxera po raz trzeci. Pierwszy raz, gdy mieli 9 lat i Any wylatywała do Chin, drugi gdy Any wróciła z Chin ze szczęścia, a trzeci właśnie teraz.
-Maxer, to się skończy, nie wiem kiedy ale się skończy, zobaczysz  - mówiła – Maxer, ja chcę tam iść. Proszę zaprowadź mnie do psychologa.
Maxer ucałował Any. Tak długo namawiał ja na terapie, aż w końcu się zgodziła.
Any czuła że musi tam iść, że gdyby nie przyjaciele straciłaby wszystko. Maxer pomógł jej wstać i udali się w stronę „Medicine House”, gdzie znajdowali się najlepsi specjaliści w całym Meksyku.

Anylkaa

1 komentarz:

  1. Jak romantycznie :) Maxer to naprawdę świetny chłopak. Chciałam powiedzieć, że masz ogromny talent, ponieważ w tak krótkiej notce przekazałaś nastrój, wczułam się w sytuacje i nawet troszkę wzruszyłam. Pozdrawiam i do szybkiego następnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz <3
Komentarze z reklamami blogów oraz osobne reklamy blogów proszę umieszczać tylko i wyłącznie w zakładce SPAM. Z każdego innego miejsca zostaną usunięte.