`Rozdział 30` - Chris część III

Znów zamilkł, ale wziął głęboki oddech i mówił dalej.
-Rimski bił Cię. Prosiłem żeby przestał. Nie reagował. Słyszałem jak płaczesz i błagasz o pomoc – Chris zaczął płakać – W jednej chwili całe nasze dzieciństwo stanęło mi przed oczami. Przypomniały mi się wspólne chwile, jak razem się bawiliśmy, jak złamałaś mi rękę, jak zgubiliśmy Maxera w lesie… - zaczął ocierać łzy rękawem bluzy – To wszystko sprawiło że przejrzałem na oczy. Nie byłem w stanie zrobić Ci krzywdy. Stchórzyłem. Rimski zaś nie. Po tym jak straciłaś przytomność uciekłem. Skurwiel ze mnie, wiem. Nie pomogłem Cie kurwa, nie pomogłem. Doprowadziłem do tego że osoba, która traktuje jak siostrę została zgwałcona, z mojej winy, przez ojca swojego chłopaka. Gdy znaleźliśmy Cię potem i zobaczyłem w jakim stanie tek skurwiel Cie zostawił, nie mogłem odciągnąć od siebie myśli że to moja wina.
-A co na to Rada?
-Na drugi dzień poszedłem do Rimskiego i zapłaciłem mu żeby nic nie mówił Radzie, ale on był nieugięty i nie dał się przekupić. Sam powiedziałem wszystko Radzie i czekam tylko na koniec.
-Koniec czego Chris?
-Zasady Rady są jasne: nie wykonasz zadania – nie żyjesz.
Any zaczęła płakać.
-Czy, czy oni, Chris, czy oni…
-Tak „ siostrzyczko” zabiją mnie. Nie znam czasu ani godziny. Rimski zapłacił mi za milczenie, żebym żadnemu z Was nic nie powiedział. Nigdy nie zapomnę Twojej twarzy, gdy błagałaś mnie o litość.
- Czemu mi nie pomogłeś?
-Kurwa nie wiem. Gdyby Rada się dowiedziała, to najpierw by mnie torturowali za to że ci pomogłem, a potem by mnie zabili, za niewykonanie zadania.
-Chris…. – zaczęła Any – Chris, nie mogą Cie zbić. Ułoży się, zobaczysz.
-Nie Any, nie ułoży się. Bractwo jest za silne. Mają swoje zasady. To jest koniec.
Any ukryła twarz w dłoniach. Tak bardzo kochała Chrisa. Nie mogła znieść myśli, że jej               „ braciszka” niedługo z Nią nie będzie. Patrzyła tępo przed siebie, gdy nagle zza drzew wyszła jakaś postać. Było ciemno ale Any dostrzegła że to Maxer.


Anylkaa

1 komentarz:

  1. omg! co prawda chris to skurwiel ale czemu mają zabić takie ciacho? he he jesteś mega :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz <3
Komentarze z reklamami blogów oraz osobne reklamy blogów proszę umieszczać tylko i wyłącznie w zakładce SPAM. Z każdego innego miejsca zostaną usunięte.