Trochę słów ode mnie ;)

Dziś mijają dwa miesiące jak zaczęłam pisać :)
tak szybko to zleciało.
Chciałam podziękować wszystkim za czytanie i komentowanie bloga.
Dajecie mi siłę i wenę na dalsze pisanie.
Teraz zaczęłam studia, i zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga, ale możecie być spokojni, blog ZOSTAJE,nie potrafię zakończyć pisania, tym bardziej ze jest to dla mnie forma odreagowania.
W ciągu tych dwóch miesięcy blog osiągnął taka liczbę wyświetleń, że nawet sobie nie wyobrażałam, że tyle osób to czyta ;)
Jesteście wspaniali i dziękuję wszystkim ;*
a nowy post jeszcze dziś wieczorem :D


Anylkaa

2 komentarze:

  1. Wspaniale piszesz, a jeszcze się dziwisz że masz tyle wyświetleń ;P Jesteś cudowna ;) Powodzenia na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa blog jest zajebisty .! ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz <3
Komentarze z reklamami blogów oraz osobne reklamy blogów proszę umieszczać tylko i wyłącznie w zakładce SPAM. Z każdego innego miejsca zostaną usunięte.