Kilka słów ode mnie

Kochani! Dziś mija kolejny miesiąc odkąd pisze opowiadanie ;)
Jestem Wam ogromnie wdzięczna, za wszystkie komentarze i za bardzo dużą ilość odwiedzin mojego bloga. 
Nie spodziewałam się że w kilka miesięcy tyle osób będzie czytało opowiadanie.
Blog jest dla mnie bardzo ważny i nie mam zamiaru Go zawieszać(chyba że mi braknie pomysłów,co raczej nie nastąpi)
Dzięki Waszym komentarzom i odwiedzinom, wiem, że ktoś czyta to co pisze i to dzięki  Wam mam siłę by pisać dalej.;*
Wybaczcie tylko, że posty są tak rzadko, ale studia robią swoje.
I jeszcze raz WSZYSTKIM z całego serca Dziękuje ;*
A jeszcze dziś popołudniu nowy, lecz tragiczny post.

Wasza Anylkaa ;*

1 komentarz:

  1. świetne opowiadanie więc co się dziwisz że masz tyle odwiedzin ;) trzymaj tak dalej ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz <3
Komentarze z reklamami blogów oraz osobne reklamy blogów proszę umieszczać tylko i wyłącznie w zakładce SPAM. Z każdego innego miejsca zostaną usunięte.