POST SPECJALNY

Dziś mam dla Was odpowiedzi na wasze pytania, które mogliście mi zadawać. Nie było tego dużo, ale zawsze coś było ;)


Co studiujesz?
Studiuję zarządzanie bezpieczeństwem. Taki nawet ciekawy kierunek ;)

Co skłoniło cię do pisania bloga?
W sumie to tak naprawdę głównym powodem było to, że w mojej głowie 1,5 roku temu powstał pierwszy pomysł, taki zarys jakiejś konkretnej historii. Na początku pisałam w zeszycie ale pomyślałam, że może warto by było umieścić to w sieci? No i tak to w sumie było.

Jak wymyślasz te opowiadania?
To jest już trudniejsze pytanie, bo naprawdę nie wiem. Czasem jest tak, że budzę się rano z nowym pomysłem, który gdzieś od razu zapisuje na kartce, żeby mi nie uciekł. Może to też jest sprawka tego jakie oglądam filmy i jakie czytam książki gdyż to właśnie najbardziej oddziałuje na moją wyobraźnie i zmusza mnie do działania.


Czytelniczka podpisująca się Mia zadała mi naprawdę ciekawe pytanie.
Masz w planach dalej rozwijać się w kierunku pisania, czy odbierasz to tylko jako hobby, którym możesz podzielić się tutaj z nami, kontynuując opowiadanie? Nie myślałaś nad tym, żeby podjąć ryzyko, wyzwanie i starać się w jakiś inny sposób zaprezentować swoją twórczość?
Pisanie traktuje jak hobby, jak coś co daje mi ogromną radość. Jest to dla mnie sposób na odreagowanie i danie upustowi mojej wyobraźni, która czasami ma masę dziwnych pomysłów :D Owszem, chciałabym rozwijać się w kierunku pisania i zostać gdzieś dostrzeżona w kręgach literackich ale wydaje mi się to nieosiągalne  Jest tyle młodych pisarzy, którzy są stokroć razy lepsi ode mnie(choć uważam,że mój styl pisania znacznie się poprawił. Moja polonistka była by ze mnie dumna xD)Taką szansą na wybicie, był BlogRoku no ale wyszło jak wyszło. Z drugiej strony wydanie książki i zaistnienie w realnym świecie nie jest takie łatwe jak by się wydawało. Dużo czytałam na ten temat i trzeba dużo wkładu własnego(pieniędzy) by cokolwiek zdziałać. Nie poddaje się jednak, bo biorę przykład z mojej ukochanej bohaterki literackiej Ani Shirley, która się nie zrażała przeciwnościami i w końcu wydała swoją książkę.


Czemu Tośka broni się przed uczuciem do Seby?
Tośka się boi. Boi się zostać zraniona przez niego. Wie,że miłość do niego jest zakazana wręcz niemożliwa. Dochodzi do tego kwestia statusu społecznego. Tośka wie, że Seba nie może z nią być, bo ona jest biedna, a on bogaty i że nie zasługuję na kogoś takiego jak ona. Dziewczyna nie chce cierpieć i nie chce też by Sebastian cierpiał.

I najczęściej padające pytanie czyli czy Tośka i Sebastian będą razem?
Wspólne szukanie zaginionych ojców zbliży ich do siebie, jednakże zanim oboje powiedzą sobie "Kocham Cię" minie trochę czasu. Sebastian jest zbyt zamknięty w sobie, by to powiedzieć, a Tośka nie jest pewna swoich uczuć. 
Nie będą  jednak zwyczajną parą jaką się widuje na ulicy, bo ich relacje będą trudne i bardzo zawiłe. 

I jeszcze dostałam 2 nominacje od Niebieskiego Kapturka i Arbuzowej. Zazwyczaj nie odpowiadam na tym blogu na takie nominacje, no ale to jest post specjalny :D

Zasady
-podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu

-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


1. Nie piłam i nie piję kawy.
2.Uwielbiam kolor zielony i fioletowy. Wręcz jak widzę coś w tych kolorach, to nie mogę przejść obok tego obojętnie.
3.Potrafię całą noc grać w "Heroes of Might &Magic III"
4.Nie lubię chodzić w rozpuszczonych włosach. Naprawdę nie potrafię tego wytrzymać. Najczęściej związuje włosy w kucyka.
5. Uwielbiam się śmiać nawet z niczego. Nie ważne co robię i gdzie jestem, zawsze znajdę coś z czego chce mi się śmiać.
6. Nigdy nie byłam za granicą. 
7. Lubię spacery po Kaliszu gdy zbliża się wiosna. Miasto wtedy staje się żywsze i nabiera kolorów.

11 komentarzy:

  1. Kiedy bedzie koolejna czesc??
    Nie moge sie doczekac
    Ps:duzo sie o tb dowiedzialam
    Masz zaczepistego bloogaaa kocham cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam napisać kolejną część? O jejku! nawet nad tym nie myślałam xD
      Może w kwietniu, maju. Ale nie mogę nic obiecać.

      Usuń
    2. Taak późnoo??
      Normalnie się sfocham..-,-

      Usuń
  2. A jaki zawód chcesz wykonywać po studiach? Jeśli można wiedzieć oczywiście.. :)

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci powiedzieć, że nie wiem. Naprawdę nie mam pojęcia gdzie bym chciała pracować. Jakoś nad tym się nie zastanawiałam, co tak bym naprawdę chciała robić. Jednakże chciałbym pracować w takiej instytucji, która ma coś wspólnego z moimi studiami np. Policja.

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję. Mam nadzieję, że poinformujesz nas, jak już wybierzesz zawód. :D A i jeszcze jedno pytanko, na którym roku studiów jesteś? :)

      Aga

      Usuń
    3. Myślę, że o tym wspomnę :) a jestem na II roku :)

      Usuń
  3. punkt 2,3,5 z twojej listy 'o sobie' ! masakra myślałam że tylko ja taka jestem! Większość osób które znam nawet nie wiedzą co to "Heroes of Might &Magic" a mój pokój jest cały zielono fioletowy ! :D + śmieję się dosłownie ze wszystkiego(ludzie czasem myślą że coś ze mna nie tak a to po prostu ja) ! :D nie wiedziałam że "spotkam" kogoś kto też ma coś takiego ;p
    A.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaki ten świat mały :D śmiech to zdrowie:D A co do"Heroes..." to nie wiem czemu tak mało ludzi zna tą grę. Gdy mówię, że w to gram to wszyscy się na mnie patrzą jak na głupią, bo nie wiedzą co to xD

      Usuń
  4. ciekawe informacje dodałaś w tym poście. Dołączam się do pytania wyżej. ; D
    ps. Kiedy nastepny? Czekam z niecierpliwoscia. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy Tośka i Seba powiedzą sobie w końcu "Kocham Cie" ? ;) Mam nadzieje że tak i że będzie to w jak NAJBLIŻSZYM CZASIE proszę Cię o to ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz <3
Komentarze z reklamami blogów oraz osobne reklamy blogów proszę umieszczać tylko i wyłącznie w zakładce SPAM. Z każdego innego miejsca zostaną usunięte.